Rezultate şcolare

_premiile anuale OGIS 2014-68 _premiile anuale OGIS 2014-69

_premiile anuale OGIS 2014-70

Mihai este un elev cu o personalitate puternică și complexă. Este ambițios, creativ, meticulos, responsabil, inventiv. Participă cu succes la concursuri și examene, iar rezultatele lui sunt remarcabile (media generală 9,97). Este carismatic, inteligent, având capacitatea de a surprinde esențialul și de a stabili asociații și relații logice între fenomenele și procesele studiate. Mihai surprinde prin faptul că are propriile idei, dar și argumentele necesare pentru a-și susține punctul de vedere. Este un bun organizator, ideile lui sunt inovatoare. Are un spirit de observaţie deosebit de dezvoltat care este pătrunzător şi multilateral. Are reale calități de lider. S-a implicat cu dăruire și maturitate în activitățile promovate de echipa Living Values, dar și în proiectele școlii.

A participat la olimpiade și concursuri, după cum urmează:
– Olimpiada Națională de limbă engleză – Premiul I – etapa locală și calificare la etapa județeană
– Concursul Național de limba și literatura română Euclid – etapa I, Premiul I
– Concursul Național de limba și literatura română Euclid – etapa a II-a, Mențiune
– Concursul Național de Matematică Euclid – etapa I, Premiul al II-lea
– Pass with Distinction la examenul l de limbă engleză Trinity, grade 8;
– Pass with Merit la examenul de limbă engleză Cambridge, PET
– A susținut examenul de limbă engleză Cambridge – FCE
– A obținut certificatul de limbă germană Goethe Zertifikat A1 – Fit für Deutsch cu calificativul “sehr gut” – foarte bine

_premiile anuale OGIS 2014-71 _premiile anuale OGIS 2014-72

Vlad are rezultate academice greu de egalat. A avut media generală 10 în toți anii de gimnaziu. Dovedește seriozitate și stăpânire de sine, moderație, realism, echilibru și maturitate. Este asertiv, iubește competiția și reușește să exceleze la toate materiile. Se implică în viaţa clasei și a școlii, fiind un model pentru colegii lui.

Anul acesta a participat cu succes la o serie de concursuri și examene, după cum urmează:

– Olimpiada Națională de limba și literatura română – etapa locală, calificare etapa județeană
– Olimpiada Națională de limba engleză – etapa locală, calificare etapa județeană
– Olimpiada Națională de matematică – etapa locală, calificare și participare etapa județeană
– Olimpiada Națională de fizică – etapa județeană, locul 3 pe județ
– Olimpiada Naționala de biologie – etapa județeană
– Concursul Poveștile Cangurului – punctaj maxim pe școală
– Pass with Merit la examenul de limbă engleză Trinity
– Pass with Distinction la examenul de limbă engleză Cambridge PET
– A susținut examenul de limbă engleză Cambridge – FCE
– A obținut certificatul de limbă germană Goethe Zertifikat A1 – Fit für Deutsch cu calificativul “sehr gut” – foarte bine

_premiile anuale OGIS 2014-73 _premiile anuale OGIS 2014-74

Matei are rezultate excelente la învățătură, materializate prin media generală 10. S-a implicat cu entuziasm în toate proiectele școlii, alături de familie.

Are un palmares impresionant de premii obţinute, şi anume:

– Concursul Național de limba și literatura română, Euclid – etapa I 99p, Premiul I și Medalie de argint
– Concursul Național de limba și literatura română, Euclid – etapa a II-a 98p, Premiul I și Medalie de bronz
– Olimpiada Națională de limba și literatura română – etapa locală 103p, calificare etapa județeană
– Concursul Național de limba și literatura română,Euclid – etapa a III-a 95p, Premiul al II-lea
– Evaluare în Educație, disciplina matematică – etapa I 100p, Premiul I  și Medalie de aur,  Diplomă de merit în clasament național
– Concursul Național de Matematică Arhimede – etapa I 26p, Premiul al III-lea
– Evaluare în Educație, disciplina matematică – etapa a II-a 100p, Premiul I și Medalie de aur, Diplomă de merit în clasament național
– Concursul Național de Matematică Euclid – etapa a II-a 95p, Premiul I
– Olimpiada Națională de Matematică – etapa locală 25p, calificare și participare etapa județeană
– Concursul Național de Matematică Arhimede – etapa a III-a 20p, Mențiune
– Concursul Național de Matematică Euclid – etapa a III-a 99p, Premiul I,  Medalie de argint
– Participare la Cambridge Exam – KET
– Promovarea examenului Trinity, grade 5

_premiile anuale OGIS 2014-75_premiile anuale OGIS 2014-76

Dan este un elev deosebit de conștiincios, ambițios, cu rezultate foarte bune (media generală 9,94).  Are o ținută impecabilă, respectă regulile școlii, este punctual și disciplinat. Din poziția de Head Boy a fost implicat în multe proiecte, fiind un model pentru colegii lui.  Dovedește seriozitate și stăpânire de sine, moderație, realism și echilibru. Iubește competiția și învață cu ușurință și plăcere. Participă cu entuziasm la concursuri și examene, având o puternică dorință de autodepășire.

A participat cu succes la următoarele concursuri:
– Olimpiada Națională de limba și literatura română – etapa locală, calificare etapa județeană
– Evaluare în Educație, limba română – etapa a II-a, Diplomă de merit clasament național
– Evaluare în Educație, matematică etapa I, Diplomă de merit clasament județean
– Evaluare în Educație, matematică – etapa a II-a,  Diplomă de merit clasament județean
– “Pass with Merit” la examenul  de limbă engleză Trinity, grade 7
– A susținut examenul de limbă engleză Cambridge – PET
– A obținut certificatul de limbă germană Goethe Zertifikat A1 – Fit für Deutsch cu calificativul “sehr gut” – foarte bine

_premiile anuale OGIS 2014-77 _premiile anuale OGIS 2014-78

Alexia s-a remarcat prin rezultate academice foarte bune (media generală 9,93) obținute pe parcursul întregului an școlar. Este ambițioasă, matură în gândire, manierată, are o ținută impecabilă. Este punctuală, respectă regulile școlii, iar în calitate de Head Girl s-a implicat cu entuziasm în proiectele școlii și în activitățile extrașcolare. Este talentată, creativă, are încredere în forțele proprii. Alexia reușește, printr-un echilibru interior, prin moderație, înțelepciune și toleranță, să obțină rezultate foarte bune și să fie exemplu pentru colegii ei. Este implicată în proiectele caritabile, reprezentând cu cinste școala la diferite evenimente. Este preocupată în permanență să se perfecționeze și să obțină rezultate foarte bune. Este sinceră și corectă. Bun comunicator, are o influență benefică asupra elevilor de la gimnaziu.

Are rezultate excelente la concursurile la care a participat:
– Evaluare în Educație, limba engleză,  100 puncte, Medalie de aur
– Concursul Național Euclid , limba română, 98 puncte, premiul I
– “Pass with Merit” la examenul l de limbă engleză Trinity
– A susținut examenul de limbă engleză Cambridge – PET

_premiile anuale OGIS 2014-79 _premiile anuale OGIS 2014-80

Andrei este un model de conștiinciozitate, seriozitate și implicare. Este preocupat în mod continuu de obținerea unor rezultate școlare remarcabile. Reprezintă un adevărat nucleu ce mobilizeză întreaga clasă în desfășurarea tuturor activităților extrașcolare. Rezultatele deosebite obținute la concursurile școlare îl recomandă cu brio pentru obținerea acestei onorante distincții.

Rezultate matematică:
– Euclid, etapa I – Premiul I, Medalie de aur
– Euclid, etapa a II-a, Premiul al III-lea
– Arhimede, etapa a II-a, locul al III-lea
– Olimpiada de matematică, faza pe școală – 27p din 28p
– Olimpiada de matematică, faza județeană – punctaj  maxim
Rezultate limba română:
– Euclid – etapa I, Premiul al II-lea
– Olimpiada de limba română, etapa locală- 96p, calificare la etapa județeană
– Olimpiada de limba română –etapa județeană- 92p, Premiul al II-lea  (pe județ)
– Euclid –etapa a II-a, Premiul al II-lea și Medalie de argint
– Euclid- etapa a III-a, Premiul I și Medalie de aur

Rezultate limba engleză:
– Pass with Distinction (A, A) la cele două probe ale examenului Trinity
– Premiul al II-lea la OGIS English Olympiad
– Punctaj maxim la examenul Cambridge Movers și participare la examenul Cambridge Flyers

_premiile anuale OGIS 2014-81 _premiile anuale OGIS 2014-82

Octavian este un elev conștiincios, deosebit de serios și perseverent. Este preocupat permanent de îmbogățirea culturii generale. Citește cu pasiune și rezolvă în mod susținut probleme cu grad înalt de dificultate. Prezintă o ținută școlară ireproșabilă, este un elev punctual și implicat în toate activitățile școlare și extrașcolare.

A participat cu succes la următoarele concursuri:
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa I, Premiul al II-lea, Medalie de argint
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a II-a – Premiul al II-lea, Medalie de argint
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a III-a- Premiul I, Medalie de aur
– a susținut examenul Cambridge YLE

_premiile anuale OGIS 2014-83 _premiile anuale OGIS 2014-84

Denisa este o elevă ce impresionează prin sinceritate și creativitate. Datorită firii sale comunicative, curiozității, spiritului tolerant și minuțiozității reușește să ducă la bun sfârșit, cu succes, toate sarcinile în care este implicată.

Este ambițioasă, conștiincioasă și perseverentă, iar toate acestea au ajutat-o să obțină rezultate deosebite la toate concursurile școlare la care a participat:

– Concursul Național Euclid, disciplina limba română – calificare directă la etapa finală pe ţară,
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică – calificare directă la etapa finală pe ţară
– Concursul Evaluare în Educație – disciplina limba română – Premiul al II-lea
– Concursul Evaluare în Educație – disciplina matematică – Premiul al II-lea
– Concursul Național Arhimede – disciplina matematică – Premiul al II-lea
– Concursul național de desene “Familia mea e cea mai frumoasă” – din cadrul Programului UNESCO  – “Mari familii româneşti”, Premiul I
– Concursul Educație prin artă, Premiul I
– Concursul de dans organizat la Palatul Copiilor din București, ediția XX, secțiunea Coregrafie,  Marele Premiul al P.N.C.

_premiile anuale OGIS 2014-85 _premiile anuale OGIS 2014-86

Matthew este un elev care se remarcă prin rezultatele deosebite pe care le obține la toate concursurile școlare la care participă.
Este conștiincios, ambițios, afectuos, vesel și prietenos. Micuțul matematician al clasei, așa cum îl numesc profesorii lui, se evidențiază prin inventivitate și spirit creator.

A obținut rezultate remarcabile la următoarele concursuri:
– Concursul Național Arhimede, disciplina matematică, etapa I, Premiul I
– Concursul Național Arhimede, disciplina matematică, etapa a II-a, Premiul al II-lea
– Concursul Național Arhimede, disciplina matematică, etapa a III-a, Premiul al II-lea
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa I, Premiul al III-lea  și Medalie de bronz
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a III-a, Premiul I și Medalie de aur
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a II-a,  Premiul al III-lea și Medalie de bronz
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a III-a, Premiul I și Medalie de aur
– Concursul Național Evaluare în Educație, etapa I, disciplina matematică, Premiul al III-lea și Medalie de bronz
– Concursul Național Evaluare în Educație, etapa a II-a, disciplina matematică, Premiul al II-lea și Medalie de argint
– Concursul Național Evaluare în Educație, etapa I, disciplina limba română, Premiul al III-lea și Medalie de bronz
– Concursul UNESCO cu tema “Familia mea este cea mai frumoasă”, Premiul al III-lea
– a susținut examenul Cambridge YLE

_premiile anuale OGIS 2014-87 _premiile anuale OGIS 2014-88

Ioana este o elevă cu un comportament ireproșabil ce se remarcă prin limbajul deosebit pe care îl foloseşte în discuţiile cu profesorii şi colegii săi. Îi impresionează pe cei din jurul său cu modul în care gestionează fiecare situație și prin cultura generală vastă pe care știe să o evidențieze cu orice prilej. Este un model de expresivitate, de toleranță și de atitudine pozitivă.

A participat la o serie de concursuri școlare, după cum urmează:
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a II-a, Premiul I, Medalie de aur
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a III-a, Premiul al III-lea, Medalie de bronz
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a II-a,  Premiul al II-lea, Medalie de argint
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a III-a,  Mențiune
– Concursul Evaluare în Educație, disciplina matematică, etapa a II-a, Premiul I, Medalie de aur

_premiile anuale OGIS 2014-89 _premiile anuale OGIS 2014-90

Tudor este un elev ce se implică activ în activitățile și proiectele școlare. Este un copil de excepție, responsabil, atent la orele de curs, ambițios, manierat și prietenos. Seriozitatea lui, capacitatea de a se concentra la toate concursurile la care participă, spiritul de observație ascuțit și atenția distributivă de care dă dovadă, reprezintă atribute importante care îi definesc personalitatea.

A participat la următoarele concursuri:
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică,  Calificare în etapa finală
– Evaluare în Educație, etapa a II-a, diciplinele matematică și limba română, Medalii de aur
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a II-a, Premiul I
– Concursul Național Euclid, disciplina limbă română, etapa a III-a, Premiul al II-lea , Medalie de argint
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a III-a, Premiul I
– a participat la concursurile organizate de UNESCO: “O zi din viața mea” și “Din grădina toamnei”

_premiile anuale OGIS 2014-91 _premiile anuale OGIS 2014-92

Ilinca este o elevă responsabilă şi conştiincioasă. Pe parcursul întregului an şcolar a avut un comportament demn de urmat, dând dovadă de punctualitate, colegialitate şi respectarea programului şi a regulilor școlii. Are rezultate foarte bune la învăţătură, iar în cadrul tuturor evaluărilor date a obţinut punctaje de excepție.

Rezultate la concursurile la care a participat:
– Concursurile Naționale Euclid, disciplinele matematică şi comunicare în limba română, Amintiri din copilărie şi Piticot, Medalii de aur
– Pass with Distinction (calificativul A) la examenul TRINITY

_premiile anuale OGIS 2014-95 _premiile anuale OGIS 2014-96

Mara deține un vocabular expresiv pe care îl folosește în comunicarea fluentă în limba engleză. A participat  activ în cadrul activităților școlare și extrașcolare, dovedind inițiativă și imaginație inovatoare. Este serioasă, conștiincioasă și entuziastă.

A obținut o serie de  rezultate excelente, precum:
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română – 90p
– Concursul Piticot – Locul I, 100p
– Olimpiada de limbă engleză – Excellent
– Jolly Phonics Assessment – 100p

_premiile anuale OGIS 2014-93 _premiile anuale OGIS 2014-94

Ana-Maria s-a remarcat în acest an școlar prin colegialitate și comportament exemplar, punctualitate, disciplină și respectarea regulilor școlii.

A obținut rezultatele excelente la următoarele concursuri școlare:
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a II-a, Premiul I și Medalie de aur
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a II-a, Premiul I și Medalie de aur
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a III-a, Premiul I și Medalie de aur
– Concursul  Național Euclid, disciplina limba română, etapa a III-a, Premiul I și Medalie de aur
– Concursul Național Piticot, Premiul I

_premiile anuale OGIS 2014-97 _premiile anuale OGIS 2014-98

Shiraz este o elevă preocupată permanent de îmbogățirea cunoștințelor generale și de a pune în practică tot ceea ce învață la școală. Se implică cu seriozitate în activităţile şcolare și extrașcolare. Este o elevă cu o ținută ireproșabilă, ambițioasă și cu rezultate deosebite la învățătură.

A obținut rezultate deosebite la următoarele concursuri:
– Concursul  Piticot, Premiul I
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a II-a – Premiul I, Medalie de aur, etapa a III-a, Premiul I, Medalie de aur
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a II-a, Premiul I, Medalie de aur, etapa a III-a, Premiul I, Medalie de aur

_premiile anuale OGIS 2014-99 _premiile anuale OGIS 2014-100

Atât pentru profesori, cât și pentru colegi, Sara reprezintă tipul elevului model, care de-a lungul timpului a reușit să se autodepăşească, să devină mai sensibilă, mai creativă şi mai receptivă. Câteva calități definitorii pentru Sara sunt: simțul responsabilității și respectul față de persoanele cu care interacționează, conduita ireproșabilă, convingerea, optimismul și pozitivismul indiferent de context.
Fire sociabilă, Sara reușește să fie o bună prietenă pentru colegi și un adevărat sprijin pentru cadrele didactice.

Se implică activ în cadrul activităților școlare și participă cu interes la concursurile școlare, după cum urmează:

– Concursul Național Euclid, Premiul I – 100p
– Examenul Trinity, Premiul I – 100p
– Concursurile “Educație prin Artă” și “Familia mea este cea mai frumoasă!”

premiile anuale OGIS 2014-01 premiile anuale OGIS 2014-02

Matei este un bun coleg ce dă dovadă de spirit de echipă și care a evoluat în mod constant însușindu-și cu temeinicie cunoștințele specifice vârstei sale. Este conștiincios, persevere nt, dovedește inițiativă, creativitate, fiind un adevărat lider al clasei şi exemplu pozitiv pentru colegii lui.

A obținut o serie de diplome şi premii la următoarele concursuri naţionale:
– Concursul Național Euclid, etapa a II-a, disciplinele matematică și limba română, Premiul I – 100p
– Concursul Național Euclid, disciplina limba română, etapa a III-a,  Premiul I- 100p
– Concursul Național Euclid, disciplina matematică, etapa a III-a, Premiul al II-lea – 98p